Si vols optar a un habitatge de protecció oficial cal que t’inscriguis al Registre de Sol·licitants, que en facilita els procediments d’adjudicació i transmissió per fer-los més transparents i informa de la demanda real d’habitatge a cada municipi.
Com inscriure’s al Registre?
La inscripció la pots iniciar des de casa, a través del web www.registresolicitants.cat, o demanant hora a la nostra oficina. Si prefereixes fer-ho des de casa n’has d’imprimir dues còpies i presentar-la a l’oficina per registrar-la. La sol·licitud ha d’estar signada només pel sol·licitant, però la declaració responsable del sol·licitant i dels membres de la unitat de convivència ha d’estar signada pel sol·licitant i tots els membres de convivència majors d’edat o emancipats.
Quina documentació cal aportar?
Fotocòpia del NIF o NIE del sol·licitant
Els NIF o NIE de la resta de membres de la unitat de convivència, si n’hi ha
Fotocòpia del llibre de família o document acreditatiu de la convivència o parella estable
Certificat de convivència històric d’empadronament
Documentació acreditativa dels ingressos de la unitat de convivència. La documentació ha de ser de l’exercici anterior (declaració de renda, certificat d’imputacions, certificat d’ingressos, etc.).
La resta de documentació addicional que cal lliurar dependrà de la situació específica de cada sol·licitant.
C. Santiago Rusiñol. baixos 8
08840 Viladecans