Teleassistència

teleasistencia aviso cruz roja vigilancia gent gran mayores seguridad en casa llar

prevenció i reacció

Les tecnologies han canviat molt la societat, i una de les coses que han permès és oferir un recurs per al seguiment i la seguretat de les persones que viuen soles o requereixen una atenció continuada, com ara gent gran, malalts o persones discapacitades. Es tracta del servei de teleassistència, que l’Ajuntament ofereix conjuntament amb la Diputació de Barcelona.

Funciona a través de la línia telefònica, amb un aparell fix específic que fa que, davant una situació d’emergència, només pitjant un botó es pugui contactar de manera molt fàcil amb la central de Tunstall-Televida les 24 hores del dia i els 365 dies de l’any. El personal d’atenció contacta amb la persona per conèixer el problema i avisar metge, familiars, ambulància, policia o bombers en funció de l’emergència.

A banda, també es fa un seguiment actiu, contactant periòdicament amb les persones que gaudeixen d’aquest servei per tal de confirmar que es troben bé i que l’aparell funciona i oferint-los alguns consells útils per a la vida diària.

Tramita la sol·licitud per a fer ús del servei a través de l’Equip d’Atenció Social
Comparteix
Opina