Sis activistes de drets humans procedents de diferents països han estat a la ciutat per explicar les seves experiències. La jornada, que ha començat a Atrium, té com a objectiu conscienciar a la gent jove sobre la importància de la defensa dels drets humans i el suport internacional.
L'activitat s'emmarca dins el projecte 'Ciutats Defensores de Drets Humans' del que forma part Viladecans junt a altres 13 municipis. Les jornades tenen prevista una nova trobada divendres a Ca n'Amat i es preveu que hi participin gairebé 600 persones.



Afegeix un nou comentari