
Aquest any, l'alumnat del Col·legi Sant Gabriel, que celebra el seu centenari, serà l'encarregat de donar el tret de sortida a la Festa Major 2025 amb la lectura del pregó, que serà accessible en llengua de signes catalana.
Recordeu que, abans de començar el pregó (19 hores), els Gabrielistes aniran a la sala d'exposicions de Torre del Baró per inaugurar ‘100 anys d'educació, mestres i escolars’, un repàs audiovisual que il·lustra la trajectòria del Col·legi a través dels seus humils orígens, decisions pioneres o la modernització del projecte.
Tot seguit, gaudirem de l'Espavilada del Mamut, a càrrec de l’Associació Cultural de teatre Mossen Cinto Verdaguer i Ass. Percusió Sankofa i, a continuació, el ja tradicional tast del Mojito 0,0 de Festa Major als jardins de Magdalena Modolell.