Actuacions i consells de l’Ajuntament pels talls de llum

L’Ajuntament està en contacte directe amb Endesa davant el tall de subministrament elèctric causat pels efectes del temporal Glòria, que afecta gairebé un miler de clients de la ciutat des del passat 21 de gener. La llarga durada de l’avaria ha fet que des de l’Ajuntament es posi al servei de les persones afectades tant les dutxes com els vestuaris de Podium i Atrium, per a la seva higiene personal. També està previst que en cas que els talls de llum persisteixin s’habiliti el poliesportiu d’Atrium per a les persones afectades que ho necessitin.

També des de l’Ajuntament s’està fent seguiment de les persones vulnerables que necessitin assistència, a les que s’està atenent des de la Masia de Can Palmer i s’està realitzant el seguiment de la gent gran o persones que tenen la Llei de la Dependència i que viuen a la zona afectada per si necessiten algun servei.

Què fer si ets una de les persones afectades

Si necessites fer una consulta sobre l’avaria pots trucar als telèfons d’Endesa 800 760 760 (avarias) o al 800 760 909 (atenció al client), que són telèfons gratuïts. També per fer seguiment de l’avarai podeu visitar el web https://www.edistribucion.com/es/averias.html

Per fer consultes i reclamacions cal posar-se en contacte amb l’Agència Catalana de Consum a través del seu web o trucant al 012.

També podeu rebre assessorament a l’Oficina Municipal d’Informació al Consumidor. L’OMIC recomana a les persones afectades pels talls de subministrament:

  • Trucar a Endesa avaries.
  • Trucar a l’asseguradora per demanar peritatge segons cobertura contractada.
  • I si no es té assegurança trucar al Consorcio de Seguros.