L'Ateneu de les Arts va viure ahir una gran festa per inaugurar la seva seu que acull, des d'inici d'aquest curs, les diferents disciplines que es realitzen en aquest projecte formatiu. A l'acte de presentació de l’equipament, alumnes de l'equipament van oferir petites actuacions a base de teatre, música, pintura i audiovisuals. L’alcalde Carles Ruiz va recordar que aquest projecte té, a més d'un objectiu cultural i formatiu, la finalitat de dinamitzar la ciutat.