El primer diumenge de cada mes, un tram de gairebé 200 metres de la carretera comarcal C-245, entre la carretera de la Vila i el passeig de la Marina, es talla al trànsit rodat perquè la ciutadania pugui gaudir-ne amb activitats lúdiques : patinar, passejar amb bicicleta, caminar, xerrar i fer activitats diverses programades per entitats i Ajuntament.