Els AmVaixadors protagonitzaran la nova campanya de projecció de ciutat

Fa temps que l’Ajuntament treballa en la projecció de la marca Viladecans més enllà de les seves fronteres i també ho fan persones que per la seva activitat laboral i la seva estima a la ciutat la posen en valor allà on van i que han estat escollides Amvaixador(e)s de Viladecans. És per això que la nova campanya de projecció de Viladecans estarà protagonitzada per quatre de les vint-i-quatre persones que actualment formen part del programa AmVaixador(e)s: el CEO d’STP. Soluciones Tecnoprofesionales Rafael Álvarez, la CEO de Gonsi Inmobiliaria Immaculada Simó, la periodista Dayana García i el director general d’Electrodomèstics Calbet Joan Carles Calbet. I, són precisament elles les que han pogut veure en primícia aquesta nova acció en el marc de la trobada que celebren a final d’any per fer balanç i preveure noves accions.

Mitjançant diverses entrevistes en Rafael, la Immaculada, la Dayana i en Joan Carles expliquen perquè s’estimen la ciutat, com han viscut la seva evolució i quina potencialitat li veuen. Unes entrevistes que a partir de l’any vinent es podran veure i escoltar a viladecans.cat/ca/amvaixadorxs.

La trobada del programa AmVaixadors que tanca aquest any s’ha realitzat a les instal·lacions d’Unilever, una de les primeres empreses que es va instal·lar al Viladecans Business Park ja fa 10 anys. Des de llavors, i com a resultat de l’estrategia de l’Ajuntament per dinamitzar l’economia de la ciutat i atraure noves empreses que generin nous llocs de treball, el parc empresarial ha crescut fins arribar a la completa ocupació. Durant la trobada l’alcalde Carles Ruiz va agrair a tothom qui forma part del programa Amvaixador(e)s la seva implicació i va destacar “el creixement i la promoció econòmica de la ciutat”. També va explicar que l’Ajuntament segueix treballant perquè més empreses optin per tenir la seva seu a Viladecans i va anunciar que “en els propers mesos se n’instal·laran de noves”.