Prop de 80 persones es van donar cita al casal de barri de la Torre Roja, aquest dimecres 14 de gener, per participar en el Fòrum de barri de Llevant, per compartir l'evolució del nou barri de la ciutat que a dia d'avui ja hi ha empadronades un miler de persones amb una mitjana d'edat de 35 anys.
Durant la trobada, la regidora del districte I, Rosa Cañisà va explicar l'essència de la ciutat i la seva evolució fins a dia d'avui amb la creació d'aquest nou barri. També els tècnics de l'Ajuntament van explicar els equipaments i serveis que hi haurà, com la nova piscina descoberta d'estiu i la nova línia d'autobús, el Vilabús 3 i el reforçament de diferents línies que donen servei a la ciutat, així com temes relacionats amb la seguretat.
També va haver-hi torn de preguntes, que va servir per respondre dubtes i compartir idees i propostes que serviran perquè els projectes que s'estan portant a terme s'ajustin millor a les necessitats de tothom.


