Vuit jugadores del Beisbol Viladecans, campiones sub15 de softbol amb la selecció catalana

Bones notícies per al softbol viladecanenc. Aquest cap de setmana, vuit jugadores del CB Viladecans s'han proclamat guanyadores del Campionat d'Espanya de Seleccions Autonòmiques sub15 de softbol amb la selecció catalana.

En una final molt emocionant, les catalanes van imposar-se a la Comunitat de Madrid per 10 a 9. La selecció catalana va començar guanyant 0-4 en els dos primers innings, les madrilenyes van capgirar el marcador fins al 4-7 al 5è inning però gràcies a un treball d'equip espectacular les catalanes van aconseguir remuntar i fer-se amb el partit i el títol.

Les jugadores del CB Viladecans que han format part de la selecció catalana per aquesta cita esportiva són Klaudia Sánchez, Aina Obrero, Inés Orti, Martina Piñol, Uxia Granado, Emma Palos, Ariadna Arnau i Genesis Meza.

El campionat es va disputar entre el 10 i el 12 d'abril als estadis de Sant Boi i Viladecans, i a més de Catalunya i la Comunitat de Madrid també hi van participar les seleccions de Navarra i la Comunitat Valenciana.

*Foto extreta de la pàgina d'Instagram del Beisbol Viladecans