
Gestió eficient de l'aigua
Al juny del 2025 la Laura va instalar 2 dipòsits de 1000 litres cadascun per recollida l'aigua de pluja i poder reaprofitar-la per diferents usos com ara regar.
Va poder omplir els dipòsits gràcies a les pluges del mes de setembre.
Laura Fernández
2000 litres d'aigua reaprofitats