Estudiants de secundària coneixen la lluita pels drets humans

Viladecans és Ciutat Defensora dels Drets Humans i ha acollit a dues persones que han explicat les seves experiències, la Lorraine Leete, advocada del Legal Centre Lesbos i Reyna Ramírez, periodista a Mèxic.

En aquesta jornada han participat alumnes de 4t d'ESO i 1r de batxillerat de l'institut Josefina Castellvi, l'escola Goar, l'escola Teide, l'institut Miramar i l'institut Josep Mestres i Busquets, que també van poder gaudir d'una xerrada i un rap, de la mà del col·lectiu La llama rap, sobre la importància de defensar valors com la pau i les llibertats.