Sergio Garrote suma dues medalles de plata a la Copa del Món d’Abruzzo

El handbiker viladecanenc Sergio Garrote ha conquerit dues medalles de plata a la Copa del Món d’Abruzzo, a Itàlia, disputada aquesta setmana.

La primera va arribar a la contrarellotge de la classe MH2 durant la primera jornada de la competició. Garrote, actual campió d’Europa de l’especialitat, va finalitzar la prova a només 14 segons del campió del món, el francès Florian Jouanny.

El penúltim dia de competició, el viladecanenc va tornar a brillar a la prova en línia, aconseguint una segona posició a només 50 segons de Jouanny.

Amb aquests resultats, la selecció espanyola de ciclisme paralímpic suma ja sis medalles en aquesta tercera i última cita de la temporada. Manuela Vos (WH1) també va completar un nou doblet a la Copa del Món després d’imposar-se tant a la contrarellotge —amb gairebé dos minuts d’avantatge sobre la uzbeka Akhmadbekova— com a la prova en línia.

Per la seva banda, Antonio Prieto va aconseguir una sisena posició en la classe MT2, mentre que Eva Moral va ser setena en WH4.

Pel que fa a diumenge, l'última jornada de la competició, el Team Relay format per Sergio Garrote, Héctor Esturillo i Eva Moral, va completar una magnífica carrera finalitzant a 17 segons d'un podi que ha tancat l'equip mixt integrat per noruecs i francesos.

*Fotografia del web de la Real Federación Española de Ciclismo.