
El 6 de novembre entrarà en funcionament el Centre d’Atenció Primària (CAP) Montbaig, el tercer que tindrà la ciutat, ubicat al parc de la Torre-roja. Per informar dels canvis que suposa l’obertura del nou ambulatori, la Generalitat està enviant aquests dies unes cartes personalitzades per indicar com afecta la reestructuració dels serveis en cada cas.
Amb el CAP Montbaig, la ciutat es dividirà en tres àrees bàsiques de salut, de manera que la ciutadania resident a cadascuna d’elles tindrà un CAP de referència i un equip d’atenció primària assignat -medicina familiar, infermeria, odontologia i atenció a la ciutadania-.
Els responsables del departament de Salut han decidit que el nou centre centralitzi els serveis de pediatria, atenció a la salut sexual i reproductiva i salut mental de tota la ciutat, que es passaran a prestar exclusivament en aquest ambulatori. També inclourà en les seves instal·lacions un equip de serveis socials municipals, segons ha acordat l’Ajuntament amb la Generalitat.
En cas de no rebre la carta corresponent o necessitar més informació o aclariment sobre algun dels canvis, la ciutadania pot trucar al telèfon 061 CatSalut Respon, que funciona les 24 hores al dia, els 365 dies de l’any. Aquest telèfon de la Generalitat ajuda en qualsevol demanda d’informació sobre salut, malalties i serveis sanitaris.



Afegeix un nou comentari