El programa Diana: dones que, aprenent, creixen!

Cloenda al centre Can Calderon

Dimecres 26 de juny a la tarda, al centre Can Calderon, es va celebrar l'acte de cloenda del DIANA, un programa d'acompanyament en la recerca de feina adreçat a dones de més de 30 anys en situació d'atur, prioritzant el col·lectiu de dones majors de 45 anys.

El programa és un itinerari que es basa en el desenvolupament competencial enfocat en la projecció laboral, en les competències sociolaborals, personals i ofimàtiques, de manera que permet a les participants actualitzar el seu perfil laboral, augmentant així les seves possibilitats d'inserció.

Rosa Cañisà, tinenta d'alcalde del Servei de Formació i Ocupació, va donar la benvinguda a totes i a tots els assistents, fent un especial agraïment a la senyora Pilar Moret, de la Diputació de Barcelona, per la presència.

Al llarg de l'acte es van viure moments molt emotius, el primer d'ells la projecció del vídeo testimonial de tres dones participants i dues dones mentores explicant què ha suposat per elles viure l'experiència del DIANA.

A continuació es va formar la taula rodona entre dones participants del programa i mentores d'empreses de Viladecans que van intercanviar experiències, opinions i aprenentatges que han experimentat, tant unes com les altres, al llarg de la coneixença personal a través de les sessions compartides.

L'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, i Rosa Cañisà, van lliurar els diplomes a les dones participants, a les mentores i també als representants de les empreses col·laboradores presents a l’acte.

Apuntem una frase pel record: "Tots tenim un talent per descobrir, només necessitem a algú que ens ajudi a fer-nos-ho saber i a treure'l fora."

L'acte va finalitzar amb una foto de família amb totes les assistents.

El Programa DIANA és possible gràcies a l'organització i col·laboració de la Diputació de Barcelona, l'Ajuntament de Sant Climent i  l'Ajuntament de Viladecans.