
Segons ha informat la Generalitat, per reduir les afectacions per l’ús del transport privat mentre Rodalies no presti servei s’eliminen les limitacions a les Zones de Baixes Emissions (ZBE) i es permetrà l'entrada i sortida dels vehicles que ho tenen prohibit. Aquesta excepció estarà vigent fins dilluns 26 de gener i es podria prorrogar durant tot el temps que duri la suspensió del servei ferroviari de Rodalies.
També en aquest sentit, les barreres de la C-32, l’autopista del Garraf, es mantindran obertes per afavorir la mobilitat.
Tot i que estava previst que el servei de Rodalies es pogués reprendre aquest matí, després que Adif supervisés i garantís la seguretat de la xarxa, encara no ha estat possible. Per buscar alternatives de mobilitat es recomana consultar el web de la Generalitat que permet planificar els desplaçaments https://mou-te.gencat.cat/itinerary.
Més informació als canals oficials de la Generalitat.


