La gent gran ha estat el col·lectiu més vulnerable davantla pandèmia: el que més pateix les conseqüències del virus en la salut, però també la solitud i l'aïllament. Per això, una vegada que la incidència s'ha reduït a un nivell molt baix a la ciutat, l'Ajuntament no ha volgut deixar passar l'ocasió per convidar a un espectacle de sarsuela amb música en directe a Atrium, programat especialment per a les persones habituals dels casals de gent gran, les que viuen en residències i les que tenen alguna relació amb els Serveis Socials municipals. Més de 400 persones van gaudir el matí del 26 d'octubre de l'activitat, pensada per començar a recuperar la normalitat, les relacions socials i el gaudi de la cultura.


