A la platja en bici i vambes

SETMANA DE LA MOBILITAT 2020

Viladecans ha coronat una altra Setmana de la Mobilitat aquest 2020, i ho ha fet, a més, cedint un dels seus indrets més sol·licitats pels amants de l'esport i caminar a l'aire lliure: de manera excepcional, la ciutat ha tallat el Camí del Mar, entre The Style Outlets i la platja, a la circulació habitual de vehicles a motor, tot convertint-lo en un espai perquè ciclistes, vianants i corredors i corredores el facin seu durant un dia i es beneficiïn dels avantatges d'una mobilitat sostenible, saludable i més amable amb tot tipus d'usuaris i usuàries.

El proper de 4 d'octubre, tanmateix, es tornarà a repetir aquesta acció, amb els mateixos horaris de 9 a 14 hores.