La tecnologia al servei de l'empresa tradicional

14 novembre, de 10 a 12 h.

dedo humano y dedo robótico acercándose

La tecnologia al servei de l'empresa tradicional

Desprès d'una breu introducció sobre la importància de la tecnologia en els negocis actuals, coneixerem les tecnologies que s'abordaran en la sessió: Intel·ligència Artificial (IA) i Internet de les Coses IoT).
 
  • Objectius
Comprovar mitjançant exemples i experiències com aquestes tecnologies poden ser aplicades en negocis tradicionals per a millorar l'eficiència, el servei al client, i la innovació.
 
  • Part 1: Intel·ligència Artificial en el negoci

Conceptes Bàsics de la IA: Definició i tipus de IA (aprenentatge automàtic, visió computacional, processament de llenguatge natural), i exemples pràctics en negocis. Aplicacions pràctiques de la IA : Casos d'estudi on la IA ha millorat processos de negocis, com ara atenció al client amb bots, anàlisi predictiva per a inventaris, i personalització de serveis.

Taller Pràctic: Exercici interactiu utilitzant una eina de IA senzilla
 
  • Part 2: Internet de les Coses (*IoT) en el negoci

Fonaments de l'IoT: Què és l 'IoT, com funciona, i els seus components (sensors, actuadors, xarxes de comunicació). Impacte de l'IoT en negocis tradicionals: Exemples de com l'IoT pot optimitzar operacions, millorar l'experiència del client i crear nous models de negoci

Taller Pràctic: Simulació d'un projecte IoT on els participants idearan com implementar una solució IoT per a resoldre un problema específic de negoci.

 

  • Data i hora: 14 novembre, de 10 a 12 h
  • Durada: 2 hores. Format presencial 
  • Lloc: Createca- Viladecans Innovació Empresarial, edifici Cúbic, 1a. planta. 
  • Experta: Isabel Sobrino Moreno 

Formulari d'inscripció

La tecnología al servei de l'empresa tradicional. 14 novembre, de 10 a 12 h.

Formació subvencionada per

amb la col·laboració de