La vacuna contra la COVID-19 arriba al CSS Federica Montseny

Continuen les vacunacions contra la COVID-19 a les residències de Viladecans. Si la setmana anterior la Residència Albarrosa inaugurava la ronda de vacunacions al municipi, aquest cop ha estat el torn del Centre Sociosanitari Federica Montseny, on ja s'ha administrat la primera dosi als residents i treballadors. La vacunació s'ha fet de manera esglaonada a tot el centre, començant amb els usuaris i usuàries des de la planta superior de l'edifici fins a l'inferior, i acabant amb els treballadors i treballadores de l'entorn del centre. S'espera que la segona dosi arribi properament, tot i que haurà d'esperar.