L'exposició 'Transitar' a Viladecans fins al 13 de febrer

El diputat d'Educació, Alfredo Vega i l'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, han inaugurat l'exposició creada per la Diputació de Barcelona "Transitar", una obra basada en 'La poètica de l'espai' de Gaston Bachelard.

L'exposició representa una llar creada a partir de plafóns de fusta on es poden veure diferents items referents en l'educació i l'autoconeixement personal. Cada plafó compta amb dues cares. D'una banda es poden veure il·lustracions corresponents als temes dels plafons i, per l'altre, testimonis recollits en el territori. Aquests últims poden visionar-se a travès de dispositius mòbils amb connexió a Internet gràcies als codis QR.

"Transitar" té com a finalitat lluitar contra l'abandonament escolar, demostrant que el coneixement és important per a enriquir la vida i per aconseguir conèixer-se a un mateix. Aquesta obra expositiva vol ajudar cada visitant a reflexionar sobre el camí que està construint amb cada pasa que dóna en un món en constant canvi. 

L'obra es pot veure de dilluns a divendres de 16.30 a 21h. A excepció dels dimarts, que és visitable de 10 a 14h i dels dissabtes, que obre de 10 a 14h i de 16 a 20h.