
Més de 200 persones s’han apropat a la plaça de la Vila, aquest dimecres, 17 de setembre, per sumar-se al minut de silenci que ha convocat l’Ajuntament en memòria de les víctimes del genocidi a Gaza i per expressar el seu rebuig a la violència i a la vulneració dels drets humans.
Durant l’acte, Ramón Espejo, regidor de Cooperació Internacional i Justícia Global, ha llegit el manifest que denuncia la situació que viu el poble palestí i reivindica la pau, la justícia i la solidaritat internacional. “La nostra posició és clara: no hi pot haver impunitat davant d'aquestes greus violacions de drets humans. No hi pot haver silenci ni inacció. Per això, des de Viladecans fem una crida a altres municipis de Catalunya perquè se sumin a aquesta denúncia.” ha dit el regidor Espejo.
També s’ha agraït a totes les persones que s’han sumat a aquest gest col·lectiu de respecte, dignitat i responsabilitat.


