
Sis persones fins ara a l’atur engeguen una nova etapa com a treballadors i treballadores durant un any a l’Ajuntament a través dels Plans Locals d'Ocupació de la Diputació de Barcelona. Les persones escollides han superat un procés de selecció al qual va es van admetre 68 de les 76 sol·licituds, valorant als participants sota criteris socials i econòmics, a més de les seves competències professionals.
Entre les dades de participació, més del 73% de les sol·licitants de feina eren dones, respecte al 26% dels homes, bona part d'elles entre els 25 i 44 anys (45,4%). En segon lloc, un 32% eren majors de 45 i un 22,6% menors de 25. En el cas de la nostra ciutat, l'Ajuntament incorpora 3 places d'administratiu/va per a les unitats de Comerç i Turisme, Transparència i Expedient electrònic i Compra Pública, als que s'afegeixen 3 places de tècnic/ques en gestió de Restauració Natural, Comunicació i Orientació Laboral pels departaments de Compra Pública, Medi Natural, Comunicació Corporativa i Formació i Ocupació.
El procés de selecció va fer-se a través de la publicació d’unes bases reguladores publicades a la Seu electrònica de l’Ajuntament, a més d’una oferta genèrica a l’Oficina de Treball del SOC. D'altra banda, es va difondre a la pàgina web i les xarxes socials de l’Ajuntament, a més d'anunciar-se a la borsa de treball de la plataforma Xarxa Xaloc del Servei Local d’Ocupació.