
Berta Clavijo s’ha penjat de nou l’or al Campionat d’Espanya. La jove nedadora del CN Kallipolis va guanyar la competició infantil de conjunts amb el club barceloní, el 8 de març a Pontevedra. L’equip, que s’havia proclamat tan sols dues setmanes abans campió de Catalunya, va repetir el títol assolit l’any passat. És la setena medalla nacional en quatre anys per a la viladecanenca.


