La viladecanenca Berta Clavijo es penja l’or amb la natació artística

Berta Clavijo s’ha penjat de nou l’or al Campionat d’Espanya. La jove nedadora del CN Kallipolis va guanyar la competició infantil de conjunts amb el club barceloní, el 8 de març a Pontevedra. L’equip, que s’havia proclamat tan sols dues setmanes abans campió de Catalunya, va repetir el títol assolit l’any passat. És la setena medalla nacional en quatre anys per a la viladecanenca.