Parlem del barri

Hola veí/veïna!

Si has arribat fins aquí és perquè estimes el barri en què vius, i per a nosaltres la teva opinió és imprescindible. Perquè tu, més bé que ningú, coneixes les seves virtuts, però també les seves necessitats. Ens ajudes a millorar-lo?

Propera sessió: el 14 de febrer al barri de Campreciós (en concret a l'escola Miquel Martí i Pol) a les 18h.

-----------

¡Hola vecino/a!
Si has llegado hasta aquí es porque aprecios el barrio en el que vives, y para nosotros tu opinión es imprescindible. Porque tú, más que nadie, conoces sus virtudes, pero también sus necesidades. ¿Nos ayudas a mejorarlo?

Próxima sesión: el 14 de febrero en el barrio de Campreiós (en conreto en la escuela Miquel Martí i Pol) a las 18h.

Inscripció sessió febrer / Inscripción sesión febrero
*Camps obligatoris
Fent click a Acceptar confirmes que aceptes els termes