Pol Elvira retorna al podi en un gran campionat

Pol Elvira torna a sumar èxits després d’una dura lesió. L’atleta viladecanenc es va proclamar sotscampió de Catalunya sub-23 en pista coberta en els 60 metres llisos, el 25 de gener a Sabadell. El jove velocista del FC Barcelona va córrer en 6’92” en la final, quedant a només quatre centèsimes del campió, el seu company de club Bernat Herrando.

És el primer podi d’Elvira en un gran campionat des que va patir una important lesió a la primavera de l’any 2024, que el va tenir fora de les pistes tota la resta de la temporada. L’any 2025 les molèsties musculars li van impedir mantenir una continuïtat d’entrenaments i de competicions. 

La lesió li va arribar a Elvira en el seu moment més dolç: només unes setmanes abans, s’havia proclamat campió d’Espanya sub-20 i havia establert un nou rècord d’Espanya (6’66”). El velocista obre així la temporada amb optimisme, amb el campionat d’Espanya en l’horitzó el 7 de febrer, també a Sabadell.