
Ahir dijous va començar el primer curs del Pla de Formació per a entitats de la tardor del 2022.
Va ser la primera sessió del Taller de pensament alternatiu, on els membres de l'entitat van introduir-se al pensament alternatiu: una eina de salut emocional que millorarà les habilitats de les persones per fer front a la gestió de l'entitat.