Subvencions per entitats per la digitalització (Línia 2)

La finalitat de les subvencions és mantenir el teixit associatiu i compensar el sobreesforç que la pandèmia ha provocat a les entitats.

Per tant, es pretén ajudar les entitats a fer front al cost que han assumit per a la digitalització del sistema funcionament dels òrgans de representació,  per a la comunicació amb les persones associades i per adaptar-se a les tramitacions per via telemàtica amb les administracions.

Es consideraran despeses subvencionables:

  • Costos assumits, com a conseqüència de l’adquisició de material informàtic, audiovisual, i anàleg per l’adaptació de les activitats i el funcionament de l’entitat en el context digital com poden ser la compra de tauletes, equips informàtics, projectors, càmeres webcam, material audiovisual...

Cliqueu aquí per tenir més informació. 

El termini presentació de les sol·licituds s’iniciarà el 18/10/2021 fins el 2 de novembre de 2021.