
El Cementiri arriba amb la feina feta per a Tots Sants, la data de més afluència de l’any. L'equipament funerari ha millorat la seguretat després d’un furt patit a principis d’any: s’hi han instal·lat càmeres amb alarma en els accessos i s’ha incrementat l’alçària de la tanca perimetral del recinte nou. A més, s’hauran resolt la totalitat dels desperfectes, sobretot en elements metàl·lics, que van denunciar els titulars de 119 nínxols i el cost dels quals ha assumit el Cementiri. En els darrers mesos, també s’hi ha fet una ampliació interna amb un nou bloc de nínxols i millores de jardineria.
El Cementiri ampliarà el seu horari del 24 d’octubre a l’1 de novembre, obrint de 9 a 20 hores de manera ininterrompuda.
Transport especial
Tant el dia de Tots Sants com el cap de setmana anterior, l’Ajuntament habilita un servei especial d’autobús cada hora que fa els recorreguts habituals de les línies de Vilabús VB1 i VB2, però enllaça directament la plaça d’Europa i el Cementiri.
Visita guiada
Per altra banda, el 3 de novembre es podrà participar d’una visita guiada històrica pel recinte, organitzada per l’Arxiu Municipal. Cal inscripció prèvia en el 936 352 985 o [email protected]

