Reducció de la taxa de mortalitat, reducció de les malalties de cor i moltes menys possibilitats de contraure càncer de pulmó. Aquests, entre molts altres, són només alguns dels beneficis que comporta deixar de fumar, i que, del 25 al 31 de maig, han protagonitzat l'anomenada 'Setmana sense fum', enfocada a prevenir la ciutadania dels riscos del tabac. Coincidint, a més, amb el Dia Mundial sense Tabac, L'Ajuntament i l'Hospital de Viladecans han tornat a reafirmar aquest compromís amb la salut davant de l'històric edifici de l'hospital, on l'alcalde de Viladecans, Carles Ruiz, i la cap de pneumologia del centre, la Dra. Mercè Palau, han llegit el Manifest contra el Taba 2021.
L'adhesió de la ciutat a la Setmana sense Fum, a més, s'ha emmarcat dins la mesura 33 del Pla de Reactivació Local.


