Dissabte, festa del civisme a l'escola Montserratina

Jocs i tallers per promoure el respecte i la convivència seran el principal atractiu de la tercera edició de la Festa del Civisme, que l’Ajuntament organitza el 5 d’abril, a les 11 del matí, a l’Escola Montserratina. Aquesta cita familiar, que també inclourà una xocolatada, promou els valors de la convivència, molt especialment entre els més joves, que han d’esdevenir els adults cívics del demà.

En la cita col·laboren les associacions veïnals, que presentaran les activitats cíviques que duen a terme.

 

El dia anterior s’organitza una jornada d’acció comunitària amb els agents socials implicats en les associacions i el voluntariat, en què enguany es presentarà la iniciativa del Banc del Temps.

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris