Vint joves acaben la formació a la Casa d’Oficis

L'alcalde Carles Ruiz i la regidora del Districte III, Gracia Sancho, van visitar ahir les dues cases d'oficis que estan seguint una vintena de joves d'entre 16 i 25 anys i que els serveix per formar-se i accedir a un contracte de treball amb l'Ajuntament durant sis mesos.

Els joves, que es troben en situació d'atur o que no han acabat els estudis obligatoris, van iniciar al gener la seva formació en dues especialitats. Deu d'ells han après tècniques de jardineria i els altres deu han seguit el curs de manteniment i construcció.

 

A partir de l’1 de juliol, els participants al mòdul de jardineria treballaran al parc de la Mola i els de construcció, en la remodelació de centres oberts per a joves. La Casa d'Oficis no només els aporta els coneixements tècnics per treballar, també els hàbits i la responsabilitat que exigeix el món laboral.

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris