L'Ajuntament reparteix bosses als propietaris dels gossos censats per a la recollida dels excrements

L'Ajuntament facilita un kit de 600 bosses als propietaris de gossos censats que estan al corrent de pagament de la taxa per la seva tinença. 

Això substitueix el sistema que es feia servir des de 2005, quan es van instal·lar 50 dispensadors de bosses a places, parcs i carrers. L'ús incorrecte i el vandalisme han provocat que l'Ajuntament es decideixi a canviar el sistema. Els dispensadors, per tant, es retiraran abans de desembre. 

Les bosses es poden recollir fins el 28 de novembre, a la Torre del Baró (c / Àngel Guimerà, 2) de dilluns a divendres, de 9 a 14 hores i els dimarts i dijous, també de 16 a 20 hores. Només s'haurà d'acreditar el pagament de l'últim rebut de la taxa. 

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris