
L'Ajuntament de Viladecans acaba de posar en marxa els Plans d'Experienciació Laboral 'Incorpora't' que s'emmarquen dins del Pla de Xoc Municipal. Durant sis mesos ocuparan a 32 persones de la ciutat, la majoria de més de 40 anys, que estaven a l'atur sense prestació o subsidi amb l'objectiu d'oferir una oportunitat de millora de les competències laborals a aquests ciutadans i ciutadanes.
Amb l'inici del projecte, l'alcalde Carles Ruiz ha volgut donar la benvinguda a aquests nous treballadors explicant que espera que l''Incorpora't' els serveixi “per recuperar l'autoestima i donar marge per trobar noves oportunitats laborals”. L'alcalde ha volgut destacar que “aquests mesos seran tractats com un més dins l'Ajuntament".
De les 32 persones contractades 7 treballaran d'auxiliar administratiu, 3 de conserge, 15 de peons de manteniment i 6 d'oficial de 2a de diferents oficis.Tal i com es va acordar al Ple a partir de la moció 'Anem a mil' rebran una retribució mínima de 1.000 euros. A més, per portar a terme la tasca d'orientació, acompanyament, formació i accés al mercat de treball l''Incorpora't també ha contractat per 12 mesos una tècnica d'ocupació.


