29 persones aturades s'incorporen a un nou Pla d'Experienciació Laboral

L'alcalde Carles Ruiz ha participat avui a l'acte de benvinguda de les 29 persones aturades que s'incorporen a un nou Pla d'Experienciació Laboral. El projecte s'emmarca dins del programa Treball i Formació del Servei d'Ocupació de Catalunya i té com a objectiu oferir una oportunitat per millorar les competències laborals de persones que no reben cap prestació o subsidi.

Així, durant 6 mesos (a excepció dels tres llocs de treball d'un any per a majors de 55 anys) les 29 persones que formen part del projecte treballaran en diferents àrees de l'Ajuntament com auxiliars administratius, conserges, auxiliars de la llar, oficials i peons. 

A més de les tasques de cada lloc de treball les persones del pla participaran en accions de formació i comptaran amb el suport d'una tècnica d'ocupació que realitzarà una tasca d'orientació i acompanyament.

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris