Del dijous gras al dimecres de cendra, el Carnaval ja s'ha acabat!

Processó pels carrers de Viladecans davant la mort del rei Carnestoltes. Amb l'enterrament de la sardina es posa fi a la disbauxa i gresca d'aquests dies de Carnaval.

Tot i la sàtira a l'actualitat política, la tristor acompanya els presents perquè amb el final del Carnaval comença el temps de l'abstinència i la penitència pròpies de la Quaresma. Encara sort que, un cop cremat el rei Carnestoltes, les sardines a la brasa ajuden a passar la pena.

Afegeix un nou comentari

* Camps obligatoris