3r Plenari Mostra d'Entitats

3r Plenari Mostra d'Entitats

Dimarts, dia 8 d'abril va tenir lloc el 3r Plenari de la Mostra d'Entitats de Viladecans! Va ser un moment per posar idees en comú per part de totes les entitats assistents amb l'objectiu de què tot surti bé el cap de setmana del 17 i 18 de maig!

Moltes gràcies a totes i tots per venir i participar! Sou molt grans!