
S'acaben els temps de l'Esparriot, el Rei Carnestoltes i comencen els de la Vella Quaresma, que s'ha deixat veure durant la tarda de Dimecres de Cendra a Can Xic, mentre els nens i nenes pintaven i decoraven les seves sardines per enterrar-les dins un taüt gran en forma de sardina. Els Diables de Viladecans han estat els encarregats d'organitzar un any més aquest comiat tant particular amb una cercavila de record i planys però també de crítica de l'actualitat per acabar als jardins de Magdalena Modolell. Allà s'ha procedit a la crema del Rei Carnestoltes en una foguera i les persones assistents han pogut degustar les tradicionals sardines a la brasa.


