Alcaldes del Baix Llobregat reclamen el Metro del Delta

Els alcaldes i les alcaldesses de Gavà, Castelldefels, Sant Boi, Cornellà i Viladecans s'han reunit, aquest divendres, amb representants del Ministeri de Foment i Adif per parlar de la necessitat de millorar la mobilitat de la zona del Delta del Llobregat, amb la recuperació del projecte del Metro del Delta, la línia ferroviària soterrada que ha de comunicar Cornellà i Castelldefels per mitjà dels seus trams urbans. Els responsables del govern central i de l'Administrador d'Infraestructures Ferroviàries han confirmat que la nova línia formarà part del Pla Integral de Serveis de Rodalies de Catalunya.

Tant per als representants de l'administració central com per als alcaldes i alcaldesses, la nova infraestructura, que serà una prolongació de la línia R3 de Renfe, no només donarà servei al Delta, sinó que significarà la creació d'un nou corredor ferroviari d'entrada a Barcelona.