Olga Morales posa en marxa la iniciativa “L’Alcaldessa Al Barri”

L’alcaldessa Olga Morales ha llançat una nova iniciativa per apropar-se més al veïnat i connectar millor amb la realitat quotidiana dels barris de la ciutat. El projecte, anomenat “L’alcaldessa al barri” consisteix a traslladar el seu lloc de feina de manera temporal a diferents zones del municipi, per tal de conèixer de primera mà les inquietuds dels veïns i veïnes i reforçar el contacte directe amb la ciutadania.

La primera parada ha estat el barri de la Torre Roja on ha participat en diverses accions durant tota la setmana amb una agenda adaptada a les necessitats del projecte. L’alcaldessa ha visitat el Casal de la Gent Gran, interessant-se sobretot per com s’està afrontant l’onada de calor. També ha passat per negocis i restaurants locals, mostrant el seu suport al petit comerç de proximitat i als treballadors de la zona. Morales ha fet seguiment de les obres i inversions en marxa al barri, i ha recollit opinions dels veïns sobre els canvis a l’espai públic.

Una de les accions realitzades ha estat la revisió, acompanyada per veïns i veïnes, de les obres de la C-245. L’ampliació de l’amplada de les voreres ha provocat preocupació entre els conductors per les entrades i sortides dels guals. L’alcaldessa ha participat de les proves reals d’entrada i sortida de vehicles. “Hem constatat que, efectivament, hi ha dificultats per sortir dels pàrquings i ja proposarem una solució per guanyar espai. Continuarem mantenint el diàleg amb els veïns i veïnes perquè el barri és cosa de tots”.

Un dels moments més destacats de la setmana ha estat la taula rodona oberta a la ciutadania, celebrada dimecres a la tarda, on veïns i veïnes han tingut l’oportunitat de compartir reflexions, suggeriments i propostes per millorar el barri. L’acte, de format participatiu, ha servit com a espai de diàleg entre l’alcaldessa i el veïnat.

“L’Alcaldessa al Barri” és una iniciativa que es durà a terme al llarg dels pròxims mesos, i amb la que l’alcaldessa visitarà un barri cada mes. L’objectiu és conèixer els barris des de dins, parlar amb la gent i escoltar-la, per prendre millors decisions i fomentar una administració més propera i transparent.