Un estiu més, torna el Cinema a la Fresca!

Si quan s'amaga el sol, apareixen les primeres imatges a la pantalla i tens les crispetes a les mans, vol dir que el Cinema a la Fresca ja ha arribat a la nostra ciutat. Com cada estiu, l'Ajuntament impulsa aquesta activitat en la que durant els mesos de juliol i agost es projecten pel·lícules a l'aire lliure per gaudir de la cultura i el bon temps amb bona companyia.

Totes les pel·lícules es projectaran els divendres a les 22 h, al parc de la Marina.