
Si quan s'amaga el sol, apareixen les primeres imatges a la pantalla i tens les crispetes a les mans, vol dir que el Cinema a la Fresca ja ha arribat a la nostra ciutat. Com cada estiu, l'Ajuntament impulsa aquesta activitat en la que durant els mesos de juliol i agost es projecten pel·lícules a l'aire lliure per gaudir de la cultura i el bon temps amb bona companyia.
- 11 de juliol - El 47
- 18 de juliol - Gru 4: El Meu Dolent Preferit (en català)
- 25 de juliol - Casa en flames
- 1 d'agost - Flow
- 8 d'agost - Bitelchús, Bitelchús
- 22 d'agost - 20.000 especies de abejas
- 29 d'agost - Inside Out 2 (en català)
Totes les pel·lícules es projectaran els divendres a les 22 h, al parc de la Marina.


