Contractació de serveis d'impartició d'accions formatives al centre Can Calderon

Termini obert: gener – febrer 2024

L’Ajuntament de Viladecans obre una convocatòria de l’acord marc que regirà la contractació dels serveis d'impartició d'accions formatives al centre Can Calderon per a la impartició de més de 20 especialitats formatives, en el marc de diferents programes i serveis de l’Àrea d’Ocupació i Empreses, durant els pròxims 4 anys. 

Hem realitzat aquest acord marc per donar resposta a la necessitat de docència de les diferents especialitats formatives que portem a terme en el marc de diferents programes i serveis del centre Can Calderon, de manera que tots els professionals que licitin i compleixin amb els requisits quedaran en una borsa de personal homologat a partir de la qual es realitzaran tots els contractes que realitzarem durant els pròxims 4 anys. Quan s’adjudiqui aquest acord marc, el professional no executarà la seva acció, sinó que quedarà en una borsa. Posteriorment, quan tinguem necessitat, es farà l’adjudicació a aquell que, dintre del lot, tingui disponibilitat i la millor puntuació.

 

  • Qui es pot presentar? 
Qualsevol empresa o personal autònom amb interès per impartir formació al centre Can Calderon de l’Ajuntament de Viladecans.  
 
  • Quines especialitats formatives puc trobar? 
L’Acord Marc recull més de 20 especialitats formatives diferents distribuïdes de la següent manera: 
- Certificats de professionalitat (Annex 1)
- Especialitats formatives no conduents a la obtenció de certificats de professionalitat. (Annex 2)
- Programes de formació a mida. (Annex 3)
 
  • Quins requisits he de complir? 
Per poder formar part de l'acord marc s’han de complir amb els requisits que s’especifiquen per a cada especialitat de cada lot-sublot al que es vulgui licitar. 
  • On puc trobar els requisit de cada lot-sublot
Pots consultar els requisits en els documents que acompanyen la licitació: plec de clàusules administratives (PCA), plec de prescripcions tècniques (PPT) o memòria justificativa.
 
  • Quina documentació he d'aportar? 
A l'apartat 4. Tramitació del procediment del plec de clàusules administratives  s’especifica la documentació que has de presentar abans de la data màxima i com és el procediment per aportar aquesta documentació. Al final d’aquest plec de clàusules administratives, trobaràs la plantilla d’alguns dels documents que et demanen. 
És important que llegiu atentament el procediment de tramitació d'oferta. Recomanem no esperar al final per presentar la documentació per tal d'evitar riscos innecessaris. Disposes d'un correu de contacte per a qualsevol dubte relacionat amb la tramitació.
 
  • Termini obert: gener – febrer 2024. 

Pots accedir a tota la informació i  presentar la teva candidatura accedint al Perfil del Contractant de l'Ajuntament de Viladecans a través del següent enllaç: Perfil del contractant Viladecans

 
  • Material de suport i contactes

- En relació al contingut de la oferta:  Àrea d’Ocupació i  Empreses Can Calderon, 93 635 18 04, [email protected]

- En relació a la Plafaforma de Serveis de Contractació Pública:https://contractaciopublica.cat/portal-api/contacte?locale=ca