
S'acaben els temps de l'Esparriot, el Rei Carnestoltes i comencen els de la Vella Quaresma, que s'ha deixat veure durant la tarda de Dimecres de Cendra a Can Xic, mentre els nens i nenes pintaven i decoraven les seves sardines per enterrar-les dins un taüt gran en forma de sardina, que a la nit es crema juntament amb el Rei Carnestoltes. Com a novetat d'enguany, els infants més atrevits han pogut entrar a vetllar a l'Esparriot en una petita vetlla que se li ha preparat a Can Xic abans que comencés la processó fins als jardins de Magdalena Modolell així com la seva incineració.

Mireu quines sardines més maques!

La Vella Quaresma es deixa veure per Can Xic

Les sardines al taüt!

Vetllem al Rei Carnestoltes

Pintem i decorem sardines

Enterrem les sardines

Pintem i decorem les sardines

Enterrament de la Sardina a Can Xic

Els infants pinten les seves sardines.

Mireu quines sardines més maques!

La Vella Quaresma es deixa veure per Can Xic

Les sardines al taüt!

Vetllem al Rei Carnestoltes

Pintem i decorem sardines

Enterrem les sardines

Pintem i decorem les sardines

Enterrament de la Sardina a Can Xic


