El Carnestoltes ja s'ha acabat!

S'acaben els temps de l'Esparriot, el Rei Carnestoltes i comencen els de la Vella Quaresma, que s'ha deixat veure durant la tarda de Dimecres de Cendra a Can Xic, mentre els nens i nenes pintaven i decoraven les seves sardines per enterrar-les dins un taüt gran en forma de sardina, que a la nit es crema juntament amb el Rei Carnestoltes. Com a novetat d'enguany, els infants més atrevits han pogut entrar a vetllar a l'Esparriot en una petita vetlla que se li ha preparat a Can Xic abans que comencés la processó fins als jardins de Magdalena Modolell així com la seva incineració.