Plata per a Sergio Garrote en la Copa del Món de Gistel

El hanbiker viladecanenc Sergio Garrote suma noves medalles de plata en la jornada de la Copa del Món de Gistel. Garrote, que l'any passat es va proclamar Campió del Món de paraciclisme durant la Copa del Món de Maniago (Itàlia), ha tornat a aconseguir podi amb les proves en línia de handbikes i de contrarellotge.

La 'Selección Española de Ciclismo Paralímpico', va iniciar aquest dimarts la seva marxa en la Copa del Món de Gistel amb la disputa de les contrarellotges tant per a bicicletes de mà com per a tricicles, on el combinat que dirigeix Begoña Luis Pérez ha sumat les seves primeres medalles per part de Manuela Vos, amb un or, i Sergio Garrote, que continua sumant metalls. En aquesta primera jornada, Garrote va registrar una marca de 44 segons superior al francès Florian Jouanny, un dol habitual en els últims anys. Juntament, Vos i Garrote sumen les primeres medalles per a la 'Selección Española' en Gistel. 

Pel que fa a divendres, l'última jornada de la competició, el Team Relay format per Sergio Garrote, Héctor Esturillo i Eva Moral, va fer el seu debut en la modalitat mixta i va finalitzar en cinquena posició, amb l'objectiu de continuar progressant en aquesta disciplina.

El viladecanenc, campió paralímpic de contrarellotge i plata en ruta a París 2024, porta des de 2017 sense baixar del podi internacional.

*Fotografia del web de la Real Federación Española de Ciclismo.