Naiara Benítez, plata en el Campionat de Catalunya de Rítmica

Gran paper del CR Viladecans en el Campionat de Catalunya de Rítmica Individual Base femení i masculí celebrat a Tortosa aquest cap de setmana. La viladecanenca Naiara Benítez es va penjar la medalla de plata en la categoria Juvenil +6, amb una nota de 19,850 i només 300 décimes menys que la primera classificada. Benítez era una de les tretze gimnastes del club que participaven en aquesta fita esportiva.

Aquesta era una prova decisiva ja que servia per classificar-se per al Campional d'Espanya. A més de Naiara Benítez, altres 5 gimnastes del club han aconseguit la classificació:

  • Infantil 2013: Bianka Romero (10a) i Aila Toffolo (13a).
  • Juvenil 09-10: Paula Fernández (10a).
  • Juvenil 07-08: Martina González (6a).
  • Juvenil +06: Naiara Benítez (2a) i Claudia De Inza (9a).