Els fans Green Leaf comencen el canvi

Més de 80 persones han participat aquests dies en els tallers organitzats per als Fans de Green Leaf. L'acció s’ha dividit en tres trobades, segons el col·lectiu del que formen part els fans: ciutadania, entitats i associacions i empreses i comerços. 

Les trobades han estat dinàmiques, participatives i en un ambient distès, de manera que han sorgit moltes idees originals i creatives de bones pràctiques, tant a nivell quotidià, com a nivell d’activitats i accions de divulgació, com també pràctiques que ja implementen les empreses participants i iniciatives d’accions que es poden utilitzar per contribuir a la transició verda i a fer de la comunitat de Fans Green Leaf una comunitat forta, que celebra l’any Green Leaf de la nostra ciutat i que inspira el canvi. 

L’Equip Green Leaf de l’Ajuntament ha explicat als fans que tenen fins al 30 de juny per presentar bones pràctiques a través d’un formulari. Posteriorment, es presentarà una guia de bones pràctiques, que servirà com a full de ruta per impulsar un canvi positiu cap a la transformació verda de la ciutat. 

També s'ha presentat el nom de la mascota Green Leaf, que després d'una votació en la que els fans van proposar diferents noms i votar el que més els hi agradava, va guanyar el nom de "La Remoleta", un diminutiu que fa menció a l’espai natural del litoral viladecanenc, El Remolar-Filipines. 

Els Fans Green Leaf són veïns i veïnes que volen ajudar i formar part del canvi, ja que, amb les seves accions, poden inspirar a la comunitat i contribuir a la transformació encara més verda, sostenible i respectuosa amb el medi ambient. Per això, totes aquelles persones que estiguin interessades en formar part d’aquesta iniciativa, encara estan a temps de fer-se fan omplint aquest formulari