Plans locals d’ocupació en el marc del Catàleg 2023 del Pla de concertació Xarxa Governs Locals 2020-2023 de la Diputació de Barcelona

Descripció

És objecte d’aquesta convocatòria la selecció de diferents perfils professionals, per dur a terme la contractació temporal per part de l’Ajuntament de Viladecans, de 9 persones, d’acord amb els Plans Locals d'Ocupació en el marc del catàleg 2023 del Pla de Concertació Xarxa Governs Locals 2020-2023 de la Diputació de Barcelona.

  • 2 Administratius/ves

  • 2 Tècnics/ques de Gestió Psicologia

  • 1 Tècnic/a de Gestió Participació i Innovació Social

  • 1 Tècnic/a de Gestió Econòmica

  • 1 Tècnic/a de Gestió Projecte Transparència

  • 1 Tècnic/a de Gestió de Comunicació

  • 1 Tècnic/a de Gestió Formació i Ocupació

Aquesta acció està subvencionada per la Diputació de Barcelona.

REQUISITS

  • Estar en situació d´atur. Es consideren persones aturades aquelles que no estiguin realitzant cap activitat retribuïda de caràcter laboral ( per compte propi o aliè), i estiguin inscrites al Servei Públic d'Ocupació de Catalunya com a persones demandants d'ocupació no ocupades (DONO) en la data de registre de presentació de la sol·licitud de participació a la seu electrònica, així com en el dia immediatament anterior a la data d’inici de la contractació laboral.

  • Que compleixen tots els requisits legals per a poder formalitzar un contracte de treball.

  • No haver estat contractada dins del marc de Programes públics d’ocupació, durant els darrers 24 mesos, comptats a partir de la data d’aprovació de la present convocatòria. Es computaran exclusivament els contractes d’una durada mínima de 6 mesos.

    • Excepcionalment, no serà exigible la concurrència d’aquest requisit, en el cas que no es presentin candidats/es suficients que s’ajustin als requisits sol·licitats inicialment. Per tant, en aquest cas, s’admetran aspirants que hagin participat en Programes públics, i es tindrà en compte les seves candidatures.

  • No patir cap malaltia o discapacitat física o psíquica que impedeixi el desenvolupament de les funcions corresponents a la categoria que s'opta.

  • Acceptar el compromís d’assistir a formacions vinculades als contractes de treball i d’altres accions d’acompanyament a la inserció durant el període de contractació, proposades pel Servei de Formació i Ocupació de l'Ajuntament de Viladecans.

Terminis i presentació de sol·licitud

Les persones interessades en participar podran consultar les bases reguladores d'aquesta convocatòria al següent enllaç:

https://seuelectronica.viladecans.cat/ca/informacio-publica/oferta-publica-d-ocupacio/convocatoria-de-places-en-curs/plans-d-ocupacio 

o al document "Bases Reguladores procés de selecció" a l'apartat de Documentació del final d'aquesta pàgina.

 

Termini de presentació de les sol·licituds:

El termini de presentació serà de 10 dies naturals a partir de l’endemà de la publicació a la seu electrònica del 20/04/2023 al 29/04/2024 (ambdós inclosos)

 

Lloc de presentació de les sol·licituds:

  • Des del  Centre de Promoció Econòmica i Serveis a les Empreses Can Calderon es facilitarà informació i aclariment de dubtes per tramitar la instància genèrica. És necessari trucar al telèfon 93 635 18 04 de 9 a 14h i preguntar pels Plans Locals d'Ocupació 2023 de la Diputació de Barcelona.
  • Per qualsevol de les formes establertes a la Llei 39/2015, d’1 d’octubre de Procediment Administratiu Comú de les administracions públiques. Les persones aspirants que no presentin la documentació al Registre General de l’Ajuntament i escollin com a forma de presentació de la instància qualsevol de les formes establertes a la Llei 39/2015, hauran de comunicar aquest fet, al Servei d’Ocupació, enviant còpia de la instància presentada a l’adreça de correu electrònic [email protected], com a molt tard el dia següent del termini de presentació d’instàncies.

NOTA: Només s’admetrà a tràmit la primera sol·licitud registrada. Qualsevol altre registre relacionat amb el procés de selecció s’haurà de realitzar en la fase d’esmenes per a la seva valoració.

Documentación