Sant Isidre bufa les 50 espelmes en plena forma

Un any en blanc i una edició adaptada després, la Fira de Sant Isidre ha tornat al seu estat natural: a peu de carrer i a tocar de tots el viladecanencs i viladecanenques. I és que Cúbic i els seus voltants s'han vestit de gala en una edició molt especial de la Fira, no només pel seu retorn a la presencialitat després de la pandèmia, sinó també per la celebració del 50è aniversari. Una ocasió immilorable, ara més que mai, en què la ciutadania ha pogut conèixer de primera mà la feina de pagesos, restauradors, comerciants i entitats, i on han tornat a brillar amb llum pròpia la dedicació al producte de proximitat i la unió del teixit associatiu.